§1 Rječnik pojmova
1. Prodavatelj - TRANSIT CENTER Morzyńska-Wicik Monika sa sjedištem u Pędzewie 21A, 87-134 Zławieś Wielka. NIP: 554-123-18-48, Regon: 091432757.
2. Trgovina - internetska usluga koja pripada Prodavatelju, dostupna pod domenskom mrežom www.transitcenter.com.hr, putem kojeg Kupac može stavljati narudžbe.
3. Kupac - svaki entitet koji stavlja narudžbu u Trgovinu (potrošač ili osoba koja nema status potrošača).
4. Kupac - kupac koji je fizička osoba koja obavlja pravnu transakciju (prodajni ugovor preko Trgovine) koji nije izravno povezan s njegovom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću (članak 221. Građanskog zakona).
5. Korisnik - osoba koja je registrirala i stvorila račun ispunjavanjem obrasca za registraciju dostupan na www.transitcenter.com.hr koji pripada Trgovini.
6. Račun - prostor na poslužitelju trgovine dostupan je Korisniku na kojem Korisnik objavljuje svoje osobne podatke i na kojem se pohranjuje povijest naloga Korisnika.
6. Račun - prostor „na poslužitelju Store dostupna na vas, koja je, podnošenjem osobne podatke, te na kojem je pohranjena povijest narudžbe od strane Korisnika.
7. Osobni podaci - prikupljeni u obrascu za prijavu, koji je dostupan na www.transitcenter.com.hr informacije koje se odnose na prepoznatljivi fizičkoj osobi obrađenog trgovini za pravilno izvršenje naloga i drugih operativnih i marketinške svrhe.
8. Obrada osobnih podataka - obrada, prikupljanje i korištenje za potrebe Shop osobnih podataka u skladu sa Zakonom od 29. kolovoza 1997. o zaštiti osobnih podataka (.. DZ U. 2002. broj 101, točka 926, s izmjenama i dopunama).
9. Propisi - ovi propisi.
10. Roba - pomična stavka, koja je raspoloživa za prodaju u Trgovini, posebice novi i rabljeni dijelovi automobila.
11. Narudžba - kupac je izjava o namjeri usmjeren izravno sklopiti ugovor o prodaji robe na udaljenosti preko trgovine, definiranje barem vrstu i broj robe.
12. Newsletter - usluga koja se pruža besplatno elektroničkim putem pri čemu Kupac može primiti od Trgovine, elektroničkim putem, prethodno potvrđene poruke koje se tiču Trgovine, uključujući informacije o ponudama, promocijama i novim proizvodima u Trgovini.
§2 Opće odredbe
1. Propisi definiraju pravila za zaključivanje i izvršenje ugovora za prodaju robe na web stranici Trgovine.
2. Da biste naručili narudžbe u trgovini, potrebno je imati uređaje koji omogućuju pristup Internetu, e-pošti i pregledniku internetskih resursa koji vam omogućuje prikaz web stranica.
3. Predmet prodaje je Roba koju je Trgovina predstavila u trenutku stavljanja Naloga.
4. Cijene prikazane pored Robe navedene su u EUR (€).
5. Ponuda prodavatelja u Trgovini vrijedi u Poljskoj iu Europskoj uniji, osim ako se nešto ne odražava iz opisa dobrog dobra. U posebnim slučajevima, narudžbe se obrađuju izvan EU po pojedinim uvjetima.
6. Prodavatelj ima pravo izmijeniti cijene robe, uvesti i povući robu, odobriti rabate za pojedinačnu robu i ponašati te otkazati promotivne kampanje u trgovini. Međutim, ovo ne ograničava ni na koji način prava koja Kupac dobije; tj. promjene se ne odnose na Narudžbe koje je Kupac stavio.
Zabranjeno je da korisnici koji koriste Trgovinu (uključujući Kupca) da u njemu objavljuju protupravni sadržaj (npr. U mišljenjima o robama).
8. Svi logotipe marke "FORD" služe kao informativne svrhe.
9. Svi materijali i grafički elementi stavljeni na ovu web stranicu vlasništvo su Transit Center i zaštićeni su autorskim pravima.
§3 Kvaliteta robe
1. Novi dijelovi koje prodaje Shop proizlaze iz tekuće proizvodnje i imaju puni jamstvo proizvođača.
2. Korišteni dijelovi koje prodaje Trgovina uvoze se i provjeravaju, prikladni su za daljnju upotrebu. Stanje upotrijebljenih dijelova sadržano je u opisu dijela i odgovara stvarnom statusu opisanog dijela.
3. Fotografije ponuđenih rezervnih dijelova preuzmite TRANSIT CENTER. Pokušavamo prikazati fotografije koje točno odražavaju izgled robe.
§4 Postavljanje naloga
1. Prodavač omogućuje stavljanje narudžbe na sljedeći način:
a) putem trgovine - popunjavanjem interaktivnog obrasca,
b) telefonom - kontakt broj: +48 56 678 02 01,
c) e-mailom na sljedeću adresu: dijelovi@transitcenter.com.hr.
2. Da biste stavili Narudžbu putem Trgovine, morate: dodati odabrani proizvod u košaru, a zatim slijedite dodatne informacije prikazane na web stranici Trgovine. Kupnja u Trgovini je moguća za registrirane korisnike - imaju račun na poslužitelju, kao i za korisnike koji vrše narudžbu bez registracije i stvaranja računa.
3. Nakon postavljanja Narudžbe Kupac prima:
a) automatski generirana e-pošta - potvrda o stavljanju Narudžbe s Prodavateljem - uz sve relevantne uvjete Narudžbe (u slučaju postavljanja Narudžbe putem web mjesta Trgovine),
b) u roku od jednog radnog dana od podnošenja Naloga - putem e-maila ili telefona, potvrđujući prihvaćanje Naloga za izvršenje i zaključenje ugovora o prodaji robe.
4. Ako Kupac utvrdi nesukladnost u podacima koje šalje Trgovina, navedeno u §4 par. 3 boda b) Pravilnika, Prodavatelj traži telefonski kontakt na telefonski broj naveden u ovim informacijama ili kontaktirati putem e-maila kako bi se ispravile nekompatibilnosti.
5. Mijenjanje sadržaja Narudžbe od Kupca moguće je dok proizvod još nije poslan. U tu svrhu obratite se prodavaču telefonom ili e-poštom.
§5 Troškovi isporuke
Trošak isporuke robe (troškovi isporuke) pokriva Kupac. Dostava se provodi u Poljskoj i drugim zemljama koje su članice Europske unije. Dostava se vrši dostavljačem, u skladu s važećim cjenikom - koji čini sastavni dio Pravila (više informacija na kartici "pošiljke"). Stavljanjem narudžbe i odabirom načina isporuke Kupac prihvaća troškove isporuke uključene u cjenik. Narudžbe izvan EU granice imaju različite troškove isporuke, individualno dogovorene sa zainteresiranim stranama.
§6 TUvjeti plaćanja
Prodavatelj pruža sljedeće načine plaćanja:
a) Novac za ruke zaposlenika kurirske tvrtke (gotovina na isporuku),
b) Bankovni transfer na bankovni račun Transit Center (plaćanje unaprijed),
c) Plaćanje unaprijed korištenjem usluge brzog online plaćanja PayPal.
§7 Ostvarivanje naloga
1. Stanje narudžbe kupca kroz Store je pružiti prilikom popunjavanja interaktivne oblik parwdziwych osobne podatke i podatke za kontakt (omogućuje provjeru i potvrdu narudžbe). Nalog se smatra prihvaćenim za izvršenje samo ako je obrazac za narudžbu ispravno ispunjen. Postavljanje Narudžbe zahtijeva prihvaćanje Pravilnika.
2. U slučaju netočnog ili nedovoljnog dovršenja interaktivnog obrasca, Prodavatelj će se truditi da se obratite Kupcu kako bi potvrdio prihvaćanje Naloga za izvršenje. Ako prihvatite Red za izvršenje ne može potvrditi u roku od 3 dana zbog nedostatka kontakta s kupcem Prodavateljevog turističke ponude za naručeni proizvod nije obvezujuće.
3. Tijekom provedbe Naloga, Kupac dobiva e-mail s podacima o promjeni statusa Naloga.
4. Naručite status dovršetka - kupac može provjeriti u bilo kojem trenutku na web stranici trgovine.
5. Prosječno vrijeme isporuke je 1-3 radna dana s isporukom. Ovaj put može se produžiti za daljnjih 3-4 radna dana ukoliko je potrebno donijeti robu iz skladišta proizvođača. Maksimalno vrijeme isporuke je do 30 dana. Narudžba za robu s različitim rokovima isporuke poslan je nakon dovršetka cjeline, tj. Nakon što je proteklo najdulje vrijeme od navedenih. U obavijesti iz §4. 3 boda b) Pravila, Kupac dobiva detaljne podatke o datumu isporuke robe.
6. Prodavatelj obavlja isporuku robe putem kurirske tvrtke.
7. Courier isporuke isporučuju se od 9 do 17 sati.
8. Prodavatelj ne može utvrditi niti jamči za točno vrijeme isporuke robe, tako da bi se dogovoriti isporuku potrebno je kontaktirati kurira na isporuku i primjenu tovar brojeva koji su smješteni u podacima iz § 7. stavka. 3. Pravilnika (o promjeni statusa Naloga).
9. Kada dostavljač neće naći kupca smije pružiti informacije o uzorku Proizvoda u obliku obavijesti.
10. Na prvi dan nakon poroda testa, roba se prima Kupca na lokalnom ogranku kurira, gdje možete pokupiti robu osobno - adresu podružnice kurira i sve pojedinosti o pošiljci nalaze se na obavijesti za tisak.
11. Ako se Proizvod ne preuzme iz podružnice kurirske službe, drugi dan nakon obavijesti, kurirski izvršitelj pokušava ponovno isporučiti.
12. Prodajni dokument je priznanica ili na zahtjev kupca fakturu s PDV-om, koju Kupac elektronski prima nakon 12 sati od slanja narudžbe na adresu e-pošte koju je unio pri stvaranju računa u trgovini.
13. Prodavač zadržava da neka roba možda nije dostupna za pošiljke u inozemstvu, u kojem slučaju podaci su uključeni u opis dane robe.
14. U slučaju neuspjeha naplate pošiljke poslane od strane Kupca za preuzimanje, prodavatelj može zatražiti od kupca za dovršetak ugovor o prodaji i ograničiti pojam opasnost da u slučaju neučinkovite isteka njegova odustane od ugovora o prodaji. Nakon isteka roka i nedostatka reakcije od strane kupca, Prodavatelj može podnijeti Kupcu izjavu o povlačenju iz ugovora o prodaji. U tom se slučaju prodajni ugovor smatra poništenim, a Prodavatelj može zatražiti naknadu za neispunjenje Kupca.
§8 Kupac provjerava parcelu
Preporuča se da Kupac ispita parcelu prikupljanjem robe koju dostavlja kurir. U slučaju oštećenja pošiljke, Prodavatelj preporučuje da se prijavite oštećenjima u prisutnosti kurirske službe i odmah obavijestite Prodavateljev servisni servis. U slučaju teških poteškoća u provjeri robe ili odbijanja pisanja izvješća o štetama putem kurirske službe, prodavatelj preporučuje da zapišu osobne podatke zaposlenika kurirske službe (ime, prezime i telefonski broj) i odmah prenese te informacije na Prodavateljev službeni servis.
§9 Povlačenje iz ugovora ("povratak" robe)
1. Kupac sa statusom potrošač može odustati od ugovora o prodaji robe kupljene od prodavatelja iz bilo kojeg razloga, što izjavu u elektroničkih obliku u roku od 14 dana od dana Proizvoda (tj. Od dana primitka od strane potrošača roba). Kako bi se ispunili ovaj rok, dovoljno je poslati izjavu prije isteka roka.
2. Pravo povlačenja iz ugovora ne daje se potrošaču u sljedećim slučajevima:
usluge s svojstvima koje je potrošač odredio u njegovu poretku ili usko povezane s njegovom osobom,
pogodnosti koje se zbog svoje prirode ne mogu vratiti ili čiji je predmet podložan brzom pogoršanju
3. U slučaju odustajanja, potrošač je dužan vratiti robu u istom stanju, osim ako je promjena bila potrebna u redovnom upravljanju.
4. Potrošač je dužan odmah vratiti robu, najkasnije u roku od 14 dana od dana povlačenja.
5. Potrošač koji se povukao iz ugovora šalje robu Prodavatelju na vlastiti trošak; ovaj trošak nije vraćen.
6. Cijena koja se plaća za robu zajedno s troškovima koje dostave pri kupnji robe široke potrošnje će biti vraćen od strane Prodavatelja u roku od 14 dana od dana povlačenja.
7. Kupac bez statusa potrošača nema pravo povlačiti se iz ugovora iz čl. 9. st. 1 Pravilnika. Kupci s pravilima i rokovima za povlačenje iz ugovora regulirano Građanskog zakonika.
8. Vi ste odgovorni za smanjenje vrijednosti stvari kao rezultat korištenja ga na način koji nadilazi ono što je neophodno utvrditi prirodu, značajke i funkcioniranje stvari, osim ako trgovac nije obavijestio potrošača prava na povlačenje u skladu sa zahtjevima iz čl. 12 par. 1 točka 9. Zakona o pravima potrošača.
9. Pravo povlačenja iz ugovora sklopljenog izvan poslovnog prostora ili na udaljenosti nije dostupan potrošaču u odnosu, između ostalog, ugovora:
1)za pružanje usluga, ako je poduzetnik u potpunosti izvršio uslugu uz izričitu suglasnost potrošača koji je obaviješten prije početka usluge, nakon što je poduzetnik ispunio korist, izgubit će pravo na povlačenje iz ugovora;
2)u kojem je predmet usluga nepripremljena stavka proizvedena prema specifikaciji potrošača ili koja služi za zadovoljavanje njegovih individualiziranih potreba;
§10 Prigovor
1. Prodavatelj je dužan Kupac biti potrošač zbog neusklađenosti robe s ugovorom o prodaji u onoj mjeri određenoj Zakonom od 30. svibnja 2014. o pravima potrošača (časopis za zakonodavstvo 2014., točka 827).
2. Prigovori za nepoštivanje robe s ugovorom o prodaji mogu se podnijeti pismenim putem na adresu Prodavatelja (Odjel za žalbe i intervencije) ili e-mailom na sljedeću adresu:
dijelovi@transitcenter.com.hr
2.1 Pritužbe se trebaju podnijeti u roku od 6 godina od otkrivanja nedostatka koji smanjuje vrijednost ili korisnost Robe za svrhu navedenu u ugovoru.
2.2 U slučaju poduzetnika, koji nisu potrošači u smislu Zakona o pravima potrošača, prava iz jamstva gube se ako Kupac, poduzetnik, nije pregledao Robu u vrijeme i na način uobičajen za takve vrste robe i nije odmah obavijestio Prodavatelja o uočenom nedostatku, au slučaju kada se nedostatak pokazao tek naknadno - ako nije obavijestio Prodavatelja odmah po njegovom otkrivanju.
3. Prilikom podnošenja prigovora zbog nepoštivanja robe s ugovorom, Prodavatelj preporučuje da dostavi podatke o kontaktu Kupca, točno opisuje uzroke prigovora i zahtjeva Prodavaču, te priloži prodajnu dokumentaciju ili fotokopije. Preporučujemo da ispunite
Obrazac za prijavu .
4. Prodavatelj odgovara Kupcu koji nije Potrošač na temelju odredaba OZ (Poduzetnik) u okviru jamstva, dok Kupcu koji je Potrošač odgovara na temelju odredaba Zakona o pravima potrošača u sklopu potrošačkog jamstva.
5. Pritužba kupca koji nije potrošač, bez priloženog prodajnog dokumenta, neće se razmatrati.
6. Prodavatelj će uvažiti reklamacije u roku od 14 dana od predaje, odnosno isporuke Robe, ako je uvažavanje reklamacije potrebno. Ukoliko Prodavatelj ne odgovori u navedenom roku, reklamacija se automatski priznaje.
7. Trošak dostave reklamirane robe snosi Kupac, koji je dužan organizirati prijevoz pošiljke putem poštanske ili kurirske tvrtke. U slučaju da reklamacija bude uspješna, Kupcu se vraćaju troškovi transporta oglašenog proizvoda.
8. Prodavatelj izdaje fakturu s PDV-om za uslugu prijevoza koja se dostavlja Kupcu.
9. Prodavatelj ne odgovara za neispravnu montažu robe.
10. Prodavatelj dopušta mogućnost razmatranja reklamacije na daljinu na temelju dostavljenog foto ili video materijala bez potrebe vraćanja robe u trgovinu Transit Center. Svaki takav slučaj treba potvrditi Prodavatelj ili Odjel za reklamacije.
§11 Gwarancija
1. U slučaju robe koja je pokrivena jamstvom, takva se prava trebaju izvršiti u skladu s uvjetima navedenim u jamstvenom dokumentu.
2. Prava potrošača koja proizlaze iz pritužbe koja je podnesena zbog neispunjavanja ugovora ili koja daje pravo kupcu koji nije potrošač zbog jamstvenog jamstva pod jamstvom ne isključuje, ograničava ili suspendira prava Kupca koja proizlaze iz jamstva koje jamac daje - prema uvjetima navedenim u jamstveni dokument.
3. Datum isteka Robe nalazi se na Robi ili kutiji u kojoj se Roba prodaje. Inače, smatra se da je minimalni rok trajanja 2 godine.
§12 Zaštita osobnih podataka i privatnosti
1. Korisnik može pristati na obradu njegovih osobnih podataka od strane Prodavatelja u skladu s uvjetima ovog Pravilnika označavanjem odgovarajućeg okvira u registracijskom obrascu ili narudžbi. Izražavanje pristanka na obradu osobnih podataka je dobrovoljno.
2. Prodavatelj obrađuje osobne podatke korisnika, koristeći prostor poslužitelja koji pruža vanjska tvrtka za hosting.
3. Prodavatelj je administrator osobnih podataka, koja obavlja obradu Vaših osobnih podataka u skladu sa zakonom, uključujući posebno odredbe Zakona od 29. kolovoza 1997. o zaštiti osobnih podataka (pročišćeni tekst. Journal of Laws 2002, br. 101, točka 926, kako je izmijenjena i dopunjena) i Zakon od 18. srpnja 2002. o pružanju elektroničkih usluga (Pravilnik o zakonima broj 144, točka 1204, izmijenjen i dopunjen).
4. Bez obzira na pristanak na obradu osobnih podataka od strane Klijenta, administrator je obrada osobnih podataka u opsegu potrebnom za stvaranje i oblikovati sadržaj Sporazuma, promjena, rješenja i pravilna provedba nabave obavlja elektronički isporučene usluge, sređivanje računa s korisnikom, kao i za marketinške usluge vlastite.
5. Administrator ima pravo na izvršenje naloga u trgovini za kupce njegove prethodne potvrde o usklađenosti osobnih podataka slanjem relevantne dokumente, npr. Preslika isprave o identitetu. Slanje fotokopije dokumenta je dobrovoljno. Ako fotokopija dokumenta nije poslana ili podiže opravdane sumnje, administrator može odbiti prodati stavke koje su dostupne u trgovini ili brisanje korisničkog računa.
6. Korisnik ima pravo pregledati osobne podatke koji se obrađuju u bilo kojem trenutku, kao i pravo na njihovo ispravljanje i pravo na podnošenje prigovora u slučajevima navedenim u odredbama Zakona, kao i za traženje njihova uklanjanja.
7. Korisnik je dužan ažurirati osobne podatke navedene u obrascu za registraciju odmah nakon svake izmjene tih osobnih podataka.
8. U slučaju sumnje u kompatibilnost s istinom ili vijesti koje su dali Korisnički računi u obrascu za prijavu (također kao rezultat zahtjeva podnio drugog korisnika) Administrator (bez obzira na gore) dobio dopuštenje da poduzme sljedeće korake:
8.1. nazovite Korisnika da odmah izbrišete lažne osobne podatke ili ažurirate osobne podatke;
8.2. blokirajući Korisnički pristup odabranim narudžbama u Trgovini;
8.3. blokiranje računa sve dok se problem ne riješi;
8.4. nepovratno brisanje Računa.
9. Administrator je ovlašten otkriti osobne podatke samo tijelima ovlaštenim prema važećem zakonu. Administrator ne pruža osobne podatke protiv zakona drugim osobama, osobito neovlaštenim osobama.
10. U slučaju osobnih podataka koje je Administrator obrađivao u druge svrhe osim onih koji su potrebni za pružanje Usluga, Korisnik može zatražiti od Uslužitelja da obustavi obradu njegovih osobnih podataka.
11. Svrha obrade osobnih podataka od strane Transit Centra je realizacija narudžbe postavljene u internetskoj trgovini. Podaci se ne dijele s vanjskim entitetima bez dopuštenja.
12. Potpuna pravila o privatnosti u vezi s obradom i skladištenjem osobnih podataka od strane Transit Centera dostupna su na: https://www.transitcenter.com.hr/privacy_policy.php
§13 Funkcionalnost trgovine
1. Proizvodi dostupni na web stranici Transit Center predstavljeni su na temelju namjenskih funkcionalnosti koje omogućuju odabir pravila sortiranja.
2. Funkcionalnosti koje se koriste u usluzi Transit Center omogućuju:
- pozicioniranje i sortiranje proizvoda prema stupnju kvalitete dijelova,
- pozicioniranje i sortiranje proizvoda prema izrazima upisanim u tražilicu proizvoda,
- pozicioniranje i sortiranje proizvoda prilagođenih određenom proizvođaču vozila.
3. Preporučeni proizvodi na prvim pozicijama popisa proizvoda označeni kao "predloženi" temelje se na relevantnom podudaranju s kategorijom proizvoda i kvalitetom dijela.
4. Prema zadanim postavkama, proizvodi koji nude najbolju vrijednost za novac promovirani su i označeni kao "premium rezervni dijelovi" u trgovini Transit Center.
5. Proizvodi u trgovini dijele se po kvaliteti na: originalne dijelove, OEM dijelove, premium rezervne dijelove, zamjenske dijelove, rabljene dijelove.
6. Stranice proizvoda sadrže stvarne podatke o broju prodanih jedinica pojedinog proizvoda.
§14 Recenzije proizvoda
1. Transit Center pruža neizravne usluge u smislu DSA (tj. Uredbe (EU) 2022/2065 Europskog parlamenta i Vijeća od 19. listopada 2022. o jedinstvenom tržištu digitalnih usluga i izmjeni Direktive 2000/31/EZ, također poznat kao Zakon o digitalnim uslugama). Usluge su usmjerene na primatelje na području Europske unije i Velike Britanije uključuju:
(a) dodavanje mišljenja o proizvodima
2. Recenzije proizvoda predstavljenih u trgovini su dobrovoljne i dolaze od stvarnih kupaca koji su kupili proizvod.
3. Recenzije su podložne moderiranju.
4. Recenzije proizvoda ne smiju biti objavljene ako zadovoljavaju barem jedan od sljedećih kriterija: recenzija se ne odnosi na temu; recenzija sadrži oglašavanje; recenziju je izdao natjecatelj i postoji sukob interesa; recenzija sadrži vulgarnost ili druge izraze koji se obično smatraju uvredljivima; pregled predstavlja osobne podatke; pregled se odnosi na proces isporuke ili druga pitanja izvan kontrole Prodavatelja.
5. Transit Center ne identificira niti provjerava prethodno nezakonite sadržaje u recenzijama, posebice ne koristi automatizirane metode za takvu identifikaciju ili provjeru.
§15 Pravila odgovornosti
1. Transit Center može blokirati ili izbrisati korisnički račun u situaciji u kojoj je došlo do kršenja sigurnosnih pravila ili kršenja Pravilnika, kao što su: korištenje botova koji registriraju račune, davanje Transit centru netočnih informacija u vezi s narudžbom, postavljanje naloge s obvezom plaćanja bez ispunjenja te obveze.
2. Kupac će biti obaviješten o odluci brisanja ili blokiranja svog računa u trgovini Transit Center.
3. Kupac koji se ne slaže s odlukom o blokadi ili brisanju njegovog računa ima pravo podnijeti prigovor na e-mail adresu relevantnu za Internet trgovinu.
§16 Bilten
1. Korisnik može dobrovoljno koristiti uslugu Newsletter.
2. Za korištenje usluge Newsletter potrebno je imati uređaj s web preglednikom u najnovijoj verziji, koji podržava JavaScript i kolačiće, s pristupom internetu i aktivnim e-mail računom.
3. E-pošta poslana u okviru ove usluge bit će poslana na adresu e-pošte koju je kupac naveo u trenutku prijave za Newsletter.
4. Poruke poslane unutar Newslettera sadržavat će informacije o mogućnosti odjave s istog, kao i poveznicu za odjavu.
5. Kupac se može odjaviti s Newslettera, bez navođenja razloga ili snošenja ikakvih troškova, u bilo kojem trenutku koristeći opciju iz (4) ili slanjem poruke na adresu e-pošte Trgovine: info@transitcenter.uk.
6. Pritužbe u vezi s Newsletterom potrebno je prijaviti Pružatelju usluga na e-mail adresu: info@transitcenter.uk
§17 Završne odredbe
1. U pitanjima koja nisu obuhvaćena Pravilnikom, primjenjuju se odredbe opće primjenjivog poljskog zakona, uključujući posebno odredbe civilnog zakona, Zakon od 30. svibnja 2014. o pravima potrošača.
2. Pravila ne isključuju ili ograničavaju bilo kakva prava kupca kao potrošača, za koju imaju pravo prema obveznim odredbama zakona. U slučaju sukoba između odredbi Pravilnika i obveznih odredbi zakona, dodjeljivanjem prava potrošača, ovim se odredbama daje prednost.
3. Pravila su dostupna svim kupcima u elektronskoj verziji na web stranici trgovine u kartici "Pravila o kupnji".
4. Prodavatelj zadržava pravo izmjene Pravila. Promjena propisa stupa na snagu na datum koji je naznačio Prodavatelj, a ne kraći od 7 dana od trenutka donošenja izmijenjenih pravila na web stranici Trgovine. Narudžbe kupaca prije stupanja na snagu izmjena i dopuna propisa provode se u skladu s postojećim odredbama Pravilnika. Korisnici će biti obaviješteni o njihovoj promjeni propisa na njihove adrese e-pošte.
5. Ugovor o prodaji robe putem Trgovine podliježe poljskom zakonu. Popunjavanjem Narudžbe i prihvaćanjem Pravilnika Korisnik istodobno dopušta odabir poljskog zakona prema potrebi za kupoprodajni ugovor sklopljen preko Trgovine.
6. Svi sporovi proizašli iz Kupoprodajnih ugovora između Trgovine i Potrošača rješavat će se u prvom stupnju pregovorima, u namjeri da se spor riješi mirnim putem, vodeći računa o Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Međutim, ako to ne bi bilo moguće ili bi bilo nezadovoljavajuće za bilo koju stranu, sporove će rješavati nadležni opći sud.
7. Kupac koji je Potrošač također ima pravo koristiti se izvansudskim načinom rješavanja spora, posebice podnošenjem, nakon okončanja žalbenog postupka, zahtjeva za posredovanje ili zahtjeva za razmatranje slučaj pred arbitražnim sudom.
8. Kupac, koji je potrošač definiran propisima, radi mirnog rješavanja spora može podnijeti prigovor putem internetske platforme ODR (Online Dispute Resolution) dostupne na: http://ec.europa.eu /potrošači/odr/
UREDBA (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA