U godinama 1989-1994. Također je proizvedena skraćena verzija pod nazivom Fiat Talento, koja je prirodni nasljednik Fiata 242. Međuosovinski razmak u odnosu na Ducato smanjen je s 2929 mm na 2315 mm. Vozilo je bilo dostupno u četiri različita stila karoserije: kombi, autobus, sanduk i karoserija kampera. 2014. godine Fiat je sklopio ugovor s Renaultom prema kojem je započela proizvodnja modernog putničkog automobila Fiat Talento. Automobil je prvi put predstavljen na sajmu u Frankfurtu 2016. godine i imao je mnogo zajedničkih elemenata s Renaultom Traficom. Istodobno je obnovljeno sjećanje na stari kombi koji je u skladu s modernim zahtjevima za emisijama i modernim dizajnom.
Odluka o oživljavanju Fiata Talento također je rezultat promjena koje su se dogodile na tržištu dostavnih vozila. Natjecanje je lansiralo "male dostavne kamione" i susretali su se s velikim zanimanjem kupaca. Najbolji primjer je Ford Transit Custom lansiran 2012. godine, koji je jedan od najpopularnijih kombija prodanih u Velikoj Britaniji u posljednjem desetljeću. Rješenje, koje nije djelovalo krajem 20. stoljeća, susrelo se s velikim zanimanjem 20 godina kasnije. To vrlo dobro pokazuje koliko se tržište komercijalnih vozila nedavno promijenilo.