Your browser does not support JavaScript!


Fiat Ducato - omiljeni automobil poljskih kurira

Vozila Fiat su bila vrlo popularna među poljskim vozačima u 20. stoljeću. To je zbog njihove relativno niske cijene i dostupnosti. Njegova pozicija na poljskom tržištu oslabila je u 21. stoljeću zbog razvoja komercijalnih vozila među konkurentnim proizvođačima automobila. Treba napomenuti da je još uvijek najčešće kupljeni kombi u Poljskoj. Među mnogim ljudima povezan je uglavnom s kurirskom industrijom, iako ga naširoko koristi policija, hitna vozila i druga područja života koja zahtijevaju visoku nosivost vozila.

Fiat Ducato je debitirao početkom 80-ih godina dvadesetog stoljeća kao nasljednik Fiata 238. Novi model bio je više kutnog oblika i odgovarao stilu komercijalnih vozila iz ovog razdoblja. Proizvodnju kombija provela je talijanska tvrtka Sevel koja je također surađivala s Alfa Romeom, Citroenom, Peugeotom i Talbotom. Proizvodnja modela odvijala se u Val di Sangro, gdje je 1981. osnovana tvornica Sevel Sud. Fokus je bio na univerzalnim i pristupačnim rješenjima - prednjem pogonu, nisko postavljenom podu, MacPhersonovim nosačima sprijeda i čvrstim osovinama straga. Ducato prve generacije bio je dostupan u dvije verzije opreme: S i SX. 1990. godine talijanski kombi podnio je dizanje lica. Glavna promjena utjecala je na prednji dio vozila - promijenjen je izgled prednjih svjetala i postavljena su u rešetku prednjeg branika.

Maksimalna brzina vozila prve generacije oscilirala je oko 137-140 km / h. U kolovozu 1992. stvorena je i električna verzija Fiat Ducato, koju pokreće L29-Somer DC elektromotor T29C. Inovativna verzija zvala se Ducato Elettra i napajala je 28 baterija s podesivim ventilom olovne kiseline. Te su baterije bile smještene u drveni sanduk. Ukupna masa akumulatora iznosila je 868 kilograma, što je za 118 kilograma premašilo korisni teret vozila!

Pročitajte dalje Fiat Talento ->
 
Unesite ključnu riječ
Napredno pretraživanje
Transit Center in Europe