Your browser does not support JavaScript!


Pitanja i Odgovori Transit Center

  • Zašto je dostava toliko skupa (dimenzije)

    Dostava je ponekad skuplja od cijene naznačene na stranici za otpremu, jer postoje lagani paketi ali- veliki. Kao primjer, može se koristiti polna šipka. Težina artikla je 0,5 kg, ali je njezina duljina 1,5 metara, tako da se uzima veličina i dimenzije.
  • Koje je vrijeme isporuke naručenih dijelova

    Vrijeme isporuke naručenih dijelova razlikuje se zbog izbora prijevoznika. Ovisno o tome je li to GLS/UPS (4-7 radnih dana) ili Kuehne Nagel/Raben (4-10 radnih dana).
  • Kako mogu platiti narudžbu

    Možete izvršiti plaćanje za izvršenu narudžbu putem Paypala (plaćanje karticom), plačilo po povzetju ili putem tradicionalnog bankovnog prijenosa.
  • Mogu li vas nazvati / mozete li vi nazvati

    o Nažalost, nemamo telefonsku liniju na hrvatskom jeziku. Međutim, možete nas kontaktirati e-poštom na adresu dijelovi@transitcenter.com.hr . Naši konzultanti će na vaša pitanja odgovoriti detaljno.
  • Što učiniti ako dio ne odgovara

    Ako naručeni dio ne odgovara vašem automobilu, molimo kontaktirajte službu za korisnike i ispunite izjavu o povratu koja je sadržana u odredbama §9.1.
  • Kako možete dodati dijelove u red koji sam već naručio

    Dijelovi se mogu dodati u narudžbu tako da se obratite službi za korisnike - ako paket još nije poslan.
  • Koji su troškovi isporuke

    Detaljni troškovi otpreme za pošiljke u Hrvatsku dostupni su na adresi: https://www.transitcenter.com.hr/shipping.php.
  • Možete li mi dati svoj broj telefona

    Nažalost, nemamo telefonsku liniju na hrvatskom jeziku. Korespondenciju s našim klijentima provodimo preko email adrese dijelovi@transitcenter.com.hr
  • Gdje je moj paket

    Možete pratiti svaku pošiljku na web stranici GLS/UPS ili Kuehne Nagel/Raben. Broj teretnog lista dostavlja se zajedno s e-poštom u kojoj se obavještava o promjeni statusa narudžbe u "Poslano".
  • Mogu li osobno preuzeti dijelove

    Naravno, svaki naručeni predmet može se podići osobno u sjedištu tranzitnog centra koji se nalazi u Pedzewo (Poljska) na nacionalnoj cesti broj 80 između Bydgoszcza i Toruna. Karta
  • Gdje se nalazi vaša tvrtka

    Tvrtka Transit Center nalazi se u Kujavsko-Pomeranianskom vojvodstvu u gradu Pedzewo (Poljska) između Toruna i Bydgoszcza. Pedzewo bd. 87-134 Zlawies Wielka.

    Karta
  • Zašto je trošak dostave veći od težine artikla

    Ukupni trošak dostave utječe ne samo na njegovu težinu, već i na njegovu veličinu. Ako je predmet prevelik, cijena dostave se povećava.
  • Kada ću dobiti naručenu robu

    Prosječno vrijeme isporuke paketa putem GLS/UPS je 4-7 radnih dana. U međuvremenu, prosječno vrijeme isporuke Kuehne Nagel/Raben je 4-10 radnih dana.
  • Je li moguće platiti dostavu

    Da. Moguće je plaćanje pouzećem. Alternativni načini su PayPal (uključujući kreditne kartice) i tradicionalni bankovni prijenos.
  • Kako mogu vratiti proizvod

    Za povrat naručenog proizvoda, molimo kontaktirajte našu službu za korisnike - putem e-maila i ispunite povratnu izjavu sadržanu u propisu §9.1. Svatko ima pravo na 14-dnevni povrat naručene robe bez navođenja razloga.
  • Mogu li podnijeti reklamaciju za proizvod

    Naručeni proizvodi mogu se oglašavati. Sve što trebate učiniti je kontaktirati službu za korisnike i ispuniti obrazac za reklamacije sadržan u odredbama §10.3.
  • Kada će narudžba biti poslana

    Narudžba će biti poslana istog dana ako je postavljena do 12:00 sati. Ako je pakiranje veliko ili je potrebno više pripreme, kao u slučaju isporuke pogonskih osovina - vrijeme isporuke se produžuje na jedan radni dan.
  • Kako se mogu prijaviti

    Možete se prijaviti u našu trgovinu na dva načina - prvi je da kliknete na "Prijava" u gornjem desnom kutu i unesete svoje podatke za prijavu. Drugi način je popuniti podatke tijekom narudžbe i označiti opciju "Stvori račun u online trgovini". Također se možete prijaviti putem vašeg facebook računa.
  • Je li proizvod dostupan

    Ukoliko je pored proizvoda vidljiva narančasta tipka s natpisom "Dodaj u košaricu", to znači da je proizvod dostupan. U nedostatku gumba, možete se prijaviti na listu čekanja. Kada je proizvod ponovno dostupan, primit ćete obavijest e-poštom o njezinoj dostupnosti.
  • Mogu li otkazati narudžbu

    Naravno, svaka se narudžba može otkazati. Ako želite otkazati narudžbu, kontaktirajte naš ured za korisnike putem e-maila.
  • Možete li poslati dijelove u Hrvatsku

    Naravno, vršimo prodaju putem pošte u Hrvatskoj i drugim europskim zemljama. Ukupno imamo 22 trgovine diljem Europe.
  • Mogu li promijeniti način plaćanja za narudžbu

    o Imate pravo promijeniti plaćanje za narudžbu. U tu svrhu kontaktirajte službu za korisnike putem e-maila na adresu dijelovi@transitcenter.com.hr
  • Hoće li ovaj dio odgovarati mom automobilu

    Za detaljne informacije o tome hoće li dio odgovarati vašem automobilu, molimo kontaktirajte našu službu za korisnike. Naši savjetnici će vam sigurno pružiti potrebne informacije, a također će provjeriti odgovara li dio vašem vozilu.
 
Unesite ključnu riječ
Napredno pretraživanje
Transit Center in Europe