Citroen je trenutno među prvih pet najpopularnijih proizvođača kombija u Europi. Unatoč tome što se vozilo temelji na istoj strukturi kao konkurentske marke, Citroen Jumper ima nekoliko vlastitih elemenata koji mu daju individualni karakter. Upravo ti faktori doprinose dobrim prodajnim rezultatima. Inovativan vanjski dizajn zaslužuje posebnu pozornost. U Velikoj Britaniji Jumper je poznat kao Relay.
Prvi modeli Citroënovih komercijalnih vozila pojavili su se na tržištu tijekom međuratnog razdoblja. Već 1928. godine tvrtka je proizvela Citroen C4 VAN, koji ima vrlo malo zajedničkog s modelom C4 koji danas poznajemo. Međutim, bio je opremljen velikim, ugrađenim prtljažnikom koji je omogućavao prijevoz raznih vrsta robe. Citroen je bio jedan od prvih brandova na svijetu koji je zadovoljio potrebe tvrtki koje trebaju optimalno utovarno područje. Vozilo je pokretalo 9-litarski motor. Kombi C4 bio je dostupan u 17 različitih verzija, što je omogućilo prijevoz robe do 1200 kilograma. Godine 1939. tvrtka je pustila model TUB / TUC, koji je postao prethodnica za još jedan H van model.
1947. Citroen H kombi je debitirao na europskom tržištu s pogonom na prednje kotače. Bilo je to novo rješenje koje je kasnije usvojeno širom svijeta. H kombi se susreo s velikim priznanjem i do danas možete upoznati obnovljene radne kopije ovog vozila. Tijekom sljedećih desetljeća, Citroen je na tržište predstavio daljnje varijacije komercijalnih vozila - Citroën Type 23 nosivosti 1500 kg, ili 2CV MINI-VAN koji se prodaje u 1,2 milijuna primjeraka. Najveći proboj bio je, međutim, uvođenje Citroen Jumper velike veličine koji je zauvijek ušao u ponudu Citroena.